آسمان بندگی

الهی لا تکلنی الی نفسی طرفه عین ابدا

الهی لا تکلنی الی نفسی طرفه عین ابدا

آسمان بندگی

این نوشته ها و نوشته های دیگه ام بزودی بعنوان کتاب چاپ خواهد شد....

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

دلنشین تر از عشق

يكشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۵۹ ب.ظ

همسایه ی
دیوار به دیوار دلم
تو
ناب تر از بارانی
مهربان تر از مادر
دلنشین تر از عشق

می کشانیم
به طلوعی ناب
که باز هم
در آسمان بارانی چشمانم
لبخند بنشانی به باغچه ی دلم
...

نظرات  (۲)

سلام علیکم،هر وقت به این فکر میکنم که در همسایگی چی و کی قرار داریم یجورایی دلم به شور میفته،حس تکلیف بر این حق همسایگی،تکلیف دل،تکلیف رفتار،تکلیف عاشقاش،تکلیف حرمت،و.....ان شاءالله که حق این همسایگی رو در حداقلش بتونیم ادا کنیم و شاکرم بر این همسایگی الحمدالله
سلام علیکم،هر وقت به این فکر میکنم که در همسایگی چی و کی قرار داریم یجورایی دلم به شور میفته،حس تکلیف بر این حق همسایگی،تکلیف دل،تکلیف رفتار،تکلیف عاشقاش،تکلیف حرمت،و.....ان شاءالله که حق این همسایگی رو در حداقلش بتونیم ادا کنیم و شاکرم بر این همسایگی الحمدالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">