آسمان بندگی

الهی لا تکلنی الی نفسی طرفه عین ابدا

الهی لا تکلنی الی نفسی طرفه عین ابدا

آسمان بندگی

این نوشته ها و نوشته های دیگه ام بزودی بعنوان کتاب چاپ خواهد شد....

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

وقتی من شعر می گویم....

شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۰۰ ب.ظ

امید من تویی
 ولی جدا ز من
دستی بده تکان
 حرفی برای من
ای شور زندگی
ای جان عاشقی
....

البته اولش رو اون گفت من اصلاحش کردم شد شعر من :)

نظرات  (۱)

سلام علیکم،در اینکه همه امید اوست و بی او همه چیز بی معنی شکی نیست اما چرا جدای از ما؟...باید درون ما بشه و ما بشیم اون...چرا اینقدر دور دیدینش؟....اگر این دور دیدن از نقصان ماست و عظمت اون که باید حرکت کرد...باید دل داد...که شما دل داده اید،الحمدالله...دست اون همیشه با باز شدن چشم ما برامون تکان میخوره و با هر نسیم صبحی،اون دنیا حرف داره برای ما...ان شاءالله که خدا توفیق و لیاقت صرف شور زندگیمون رو با دلی سرشار از عشق در راه معشوق عنایت بفرماید آمین....یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">