آسمان بندگی

الهی لا تکلنی الی نفسی طرفه عین ابدا

الهی لا تکلنی الی نفسی طرفه عین ابدا

آسمان بندگی

این نوشته ها و نوشته های دیگه ام بزودی بعنوان کتاب چاپ خواهد شد....

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

روح چموشم- جسم خموشم

چهارشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۳ ق.ظ

گاهی آنقدر خوشبختم
که به زندگی شک میکنم
روح سرکش و رهای من
هر لحظه بر بام خیالی شیرین
شادمانه می گذراند اوقاتش را

گاهی جسمم خسته
در حوالی پرچین خاطراتش
دل می بازد به بازی دلش
و گاهی با تمام توانش
دست در دست
اتفاقات ناب گردش بی وقفه روح
لبخند می زند
و دنیایی از امید را
در دستان آرزوهایم
نهال می کارد....


نظرات  (۱)

سلام علیکم،نمیدونم تا حالا حس اینو داشتین که من ه آدم سه نفرم،شده این منفک شدن رو در خودتون حس کنید،باهاش زندگی کنین و براشون مسیر تعریف کنید و بعد بخواین برای انطباقشون باهاشون مبارزه کنید و این وسط یکیشون یاریتون نکنه...جسم که به اقتضای فعالیت روزانه تا حدی همراهیتون خواهد کرد...روح که سرگردان دنبال اصلش است و با بازی من با من در کشاکش اسارت و آزادی گرفتار و زخمی اعمال ما...نفس که فقط خودشو میخواد و تمایلاتشو...منم و داشته های تدبیر و عقلم که باید با چنگ زدن به خدا و کاشتن نهال امید در کف دستم که هنگام قنوت برام مثل باند پرواز میمونه به سمت اون،هر کدام از این من ها رو با قرار دادن در خط اعتدال،بکشم به زنجیر عشق خدا و متصل کنم به حبل الله و همه بشیم یکی و یکدل عاشق یکی،اونم اون ...بشیم اون...و فقط اون و این است اون خوشبختی که دنیا رو به چالش میندازه....الهی توفیق...الهی لیاقت...الهی توان...و الهی....هر چی تو بخوای....یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">