آسمان بندگی

الهی لا تکلنی الی نفسی طرفه عین ابدا

الهی لا تکلنی الی نفسی طرفه عین ابدا

آسمان بندگی

این نوشته ها و نوشته های دیگه ام بزودی بعنوان کتاب چاپ خواهد شد....

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

پلکی بزن ای...

دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۰ ق.ظ

تو ماهی و من ماهیِ این برکه ی کاشی..
اندوه بزرگی ست زمـــــــــانی که نباشی!




باید کمی خودم باشم؛ آرام... صبور... مهربان ... لطیف....

دلم
کمی موسیقی می خواهد
با طعم شاد و ملایم
و عطر دمنوش بابونه
و یک دشت امید

یک دشت اشتیاق برای رسیدن
و یک لبخند پهن و پر رنگ
که هر لحظه به روی نشسته ی زندگی بزنم

دلم کمی خودم را می خواهد....


 

 


 

 

تو ماهی و من ماهیِ این برکه ی کاشی..
اندوه بزرگی ست زمانی که نباشی!
 
آه از نفس پاک تو و صبح نشابور
از چشم تو و حجره ی فیروزه تراشی..
 
پلکی بزن ای مخزن اسرار که هر بار
فیروزه و الماس به آفاق بپاشی!
 
ای باد سبک سار! مرا بگذر و بگذار!
هشدار! که آرامش ما را نخراشی..
 
هرگز به تو دستم نرسد ماه بلندم!
اندوه بزرگی ست چه باشی.. چه نباشی..

 

"علیرضا بدیع"

87/10/08

 

از مجموعه: شجره نامه ی یک جن

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۲
شادی ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">